Jednym z obszarów przy organizacji szkolenia są przerwy na kawę i ciastko zwykle określane jako: przerwa kawowa. Zwykle organizowane są trzy w trakcie dnia szkoleniowego i dają one szansę birącym udział w szkoleniu zregenerować siły.
Podczas typowej przerwy na kawę i herbatę, serwis ośrodka szkoleniowego podaje kawę, herbatę, soki oraz wodę. W zasadzie zawsze dodawane są drobne coś do przegryzienia oraz niedrogie słodycze.
Szkolący się , co nie dziwi, zauważają przerw na herbatę jako istotnego wkładu do czasu treningu. Nie zauważają, bo niczym one szczególnie nie wysuwają się przed inne i to bez znaczenia gdzie prowadzone jest szkolenie.
Można znaleźć jednak sytuacje gdzie firma usługowa HR nie tylko dba o odpowiednie wyposażenie sali szkoleniowej ale również przykłada maksimum uwagi do przygotowaniu kateringu i przerywników kawowych. W tej sytuacji zwykle przerwy traktowane są zwykle w charakterze otwartych przerw kawowych.
W przypadku takich chwil na odpoczynek owoce, przekąski, soki, kawa herbata, wypieki itp. stale są dodawane przez obsługę centrum szkoleniowego i są dostępne dla uczestników kursu przez cały czas trwania treningu. Znacząco podnosi to atmosferę wśród trenowanych osób treningu i tym samym poprawia długofalowe skutki biznesowe prowadzonych działań rozwojowych pracowników.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2
Słowa kluczowe: organizacja szkoleń, usługi hr, organizacja procesu szkoleniowego, efekty biznesowe szkoleń, sala szkoleniowa, przerwa kawowa, przerwa na kawę, katering, catering, uczestnicy szkoleń
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz