Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP około 30% małych biznesów w chwili obecnej nie zorganizowało firmowej witryny w sieci i nie używa poczty elektronicznej w prowadzonej działalności gospodarczej.
Chociaż wynik ten sprawia wrażenie być zaskakująco dużym, to można wskazać kilka łatwych metod na wyeliminowanie kłopotu i zorganizowanie w krótkim czasie trwałych podstaw pod swoją obecność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim partnerom bardzo często wskazuję rozwiązanie nie wymagające specjalnej wiedzy, a jednocześnie skuteczne: zorganizowanie witryny sieciowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w następnym kroku założenie zakupionej w sklepie internetowym templatki u takich producentów jak themeforest.com.
Tak zrozumiałe podejście pozwala na praktycznie szybki rezultat – witryna internetowa nie tylko pokaże się w sieci ale również zaskoczy świeżością formy. Praktycznie zawsze, w kwocie rzędu 500 zł netto można zaliczyć wymagane cele.
Budowa witryny nie implikuje istnienia mikrofirmy w sieci. Priorytetowym zagadnieniem jest jej optymalizacja najczęściej z pomocą dedykowanych podmiotów lub dalej z z moją pomocą, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Gwarantem sukcesu jest, by treści na stronie były na bieżąco dodawane i dostosowane równie w zawartości jak również meta tagach na działania robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz