Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że ponad 30% firm z grupy mikroprzedsiębiorstw w naszym kraju nie zakupiło własnej strony w internecie i nie wykorzystuje poczty elektronicznej w swojej aktywności biznesowej.
Jakkolwiek wynik badań wydaje się być niemałym, to istnieje parę łatwych sposobów na rozwiązanie kłopotu i stworzenie w krótkim czasie fundamentów pod swoją pozycję w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom najczęściej wskazuję rozwiązanie nie wykorzystujące specjalnych umiejętności, a zwykle dające oczekiwany rezultat: założenie witryny internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w kolejnym kroku dodatnie nabytej w sieci szablonu witryny u takich pośredników jak themeforest.com.
Tak zrozumiałe podejście gwarantuje zwykle natychmiastowy rezultat – witryna w sieci nie tylko pojawi się w sieci ale ponadto będzie wyglądać profesjonalnie. Oznacza to, że, w w cenie wdrożenia około 600 pln brutto można zaliczyć konieczne cele.
Budowa serwisu nie oznacza obecności firmy w internecie. Krytycznym działaniem staje się jej wypromowanie zwykle z pomocą dedykowanych firm lub dalej z z moją pomocą, bo na brak sukcesów w tej branży nie możemy narzekać. Priorytetem jest to, by zawartość na stronie były często aktualizowane i dostosowane zarówno w treści jak również nagłówkach na działania robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4, Witryna 5,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz