Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że około 30% małych biznesów w chwili obecnej nie ma firmowej strony w internecie i nie korzysta z e-mail w prowadzonej działalności gospodarczej.
Jakkolwiek rezultat ten sprawia wrażenie być zaskakująco dużym, to można wykorzystać kilka prostych sposobów na rozwiązanie problemu i uzyskanie w krótkim odcinku czasu fundamentów pod swoją obecność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom zwykle sugeruję rozwiązanie proste, a zwykle dające oczekiwany rezultat: założenie witryny internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a następnie instalację zakupionej w sklepie internetowym templatki u takich agregatorów jak templatemonster.com.
To oczywiste podejście gwarantuje najczęściej bezzwłoczny rezultat – strona nie tylko znajdzie się w internecie ale ponadto będzie wyglądać profesjonalnie. W praktyce, w koszcie na poziomie 600 pln brutto można odhaczyć wszystkie postawione cele.
Budowa serwisu nie przenosi się na obecność mikrofirmy w sieci. Bardzo ważnym staje się jej optymalizacja zwykle z pomocą doświadczonych podmiotów lub dalej z nami, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Najważniejszym jest to, by zawartość w witrynie były na bieżąco dodawane i dostosowane tak w treści jak również nagłówkach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4, Witryna 5,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz